Kvietimas diskusijai

2012-06-29


Gerbiami buriuotojai!  

 Noriu pakviesti kuo daugiau klubo narių ir prijaučiančių buriavimui žmonių atvirai diskusijai: ar reikia  klubo ar jo narių organizuojamų masinių regatų, renginių ir talkų, kuomet šiu renginių metu klubas skendi alkoholio, keiksmų, šiukšliu ir netgi muštynių liūne?    

Kai kartu su būreliu bendraminčių svajojome, kūrėme, statėme ir įrenginėjome ši klubą tikrai visi galvojome apie buriavimą, jo propagavimą, ramų savo poilsį po burėmis, su šeimoms, su draugais,  mūsų pačių rankomis įrengtame gamtos kampelyje - Minijos  jachtų prieplaukoje.   

Deja, dabartinė mūsų  realybė toloka nuo šiu svajų. Ką siūlote daryti: ar palikti viską savieigai ir laukti nelaimės, ar bausti triukšmautojus ir alkoholio mėgėjus, ar kviesti budėti policiją renginių metu, ar samdyti saugos kompanijas ar dar ką nors daryti???????????  

Mano siūlymas būtų toks: įvesti metų ar dviejų metų morotoriumą klubo ar klubo narių regatoms ir renginiams. Tai yra, klubas ir jo nariai neorganizuoja metus ar du  JOKIŲ regatų ir renginių. Bus laiko pamastyti, suaugti, pakeisti požiūrį...... suprantu, kad tai drastiška priemonė, bet reikia pagalvoti ir apie tuos, kurie atvyksta į klubą ramiai pailsėti, pasimėgauti gamta, vėju, buriavimu.....ir ypač netoleruotinai atrodo dabartinė situacija renginių metu , kai visa tai  vyksta vaikų (mūsų vaikų) akyse....  

Su pagarba,

Andrius Varnas
Kintų buriavimo mėgėjų klubo „Marių burės” Komodoras

 


KOMENTARAI
Arūnas 2012-06-29 17:06
Apie Motiejaus Valančiaus draugiją aš kalbėjau,ir kalbu, dažnai. Gal jau atėjo laikas į ją įstoti. O nedaryti man visada lengviau nei daryti. Tik reikėtų apsispręsti ko nedaryti - visai nieko, ar numatyti privalomus padaryti darbus prioriteto tvarka. Aš palaikyčiau išmintigą nieko nedarymą.
Darius 2012-06-30 16:07
sveiki
sedziu stoholme ir laukiu regatos starto laivu arti 300 atmosfera puiki
kalbant sia tema
siais metais suplanuotos regatos turetu ivykti
nes jos registruotos lkrt iskaitoje ir daugeliui tai turi itakos galutineje regatu iskaitoje
as kaip regatu fanas manyciau kad galima reglamentuoti ir isvengti tokiu incidentu kurie kyla del pertekliaus energijos padauginus, paprasciausiai salinant is varzybu tai butu puiki pamoka
tam nereikia nei policijos nei apsaugos
kiek zinau kile konfliktai yra del paukscio kuriam nusukta galva ir del nekviestu sveciu isprasymo is teritorijos.
cia matyt yra skirtingu poziuriu viena vertus tai spresti kumsciais netoleruotina

draudimas neduoda efektyviu rezultatu tik supriesina
pvz.joniniu regatos oficiali dalis graziai uzsibaige prie lauzo ir jau pirma valanda visi ejo ilsetis
deja kai kas uzsibuvo ir isivele i konfliktus

jei pastebejote siemet neliko alaus pertekliaus kas keldavo nemenkas problemas, galima ir toliau siekti kad alkoholis nebutu ragatas lydintis atributas pvz. mano iguloje sis elementas isgyvendintas sekmingai kaip sakao Aras plaukia jaunieji valnciukai

del tvarkos regatos organizatoriai turetu isipareigoti palaikyti tvarka ir jei reikia sauguma

pagarbiai btlz is stoholmo
Marius 2012-07-01 16:23
Keista išgirsti iš renginių organizatoriaus - \"del tvarkos regatos organizatoriai turetu isipareigoti palaikyti tvarka ir jei reikia sauguma \"
Tai rodo organizatorių nebrandumą. Pasirodo, pagal šiuos \"organizatorius\" - tvarka ir ir saugumas šiuose renginiuose - nebūtinas dalykas!
Liūdna tai matyti juodu ant balto išdėstyta organizatiriaus, kuris rupinasi vien tik renginių gausa, bet absoliučiai nesirupina jų kokybe.

Kad pratrūktų kantrusis Varnas...
Reikia gerokai pasistengti.

Manau kad klubas įgalus organizuoti vieną metinį savo renginį - Nemuno deltos burinių laivų regatą \"Marių burės\". Tai labai apibrėžtas ir apgalvotas renginys, kurį organizuoja atsakingi žmonės, kuriems nereikia aiškinti, kas yra tvarka ir saugumas. Gal būt, net vertėtų gryžti prie pirminės renginio idėjos - klubinio renginio, atsisakant pseudo sportinių varžybų - \"sportininkams\" organizuojama pakankamai \"sportinių\" renginių kituose uostuose.
Tuo pat metu, klubui reikia atsisakyti kitų renginių, kurie deja dygsta kaip grybai po lietaus ir yra visiškai neparuošti, nemotyvuoti ir kuriuose \"sportiškumas\" asocijuojasi tik su suvartoto alkoholio kiekiu. Deja - tokie renginiai klubui garbės nedaro.

Ir nereikia demagogiškai virkauti, kad būtent tos ar kitos varžybos kažkam gali kažką lemtingo kainuoti. Dėl įvairių techninių ar organizacinių nesklandumų atšaukiamos ir neįvyksta kur kas rimtesnio rango pasaulinio lygio varžybos. Ir nieks dėl to nenumiršta.

Manau kad tvarka ir ramybė klube yra kur kas didesnė vertybė, nei kai kurių \"organizatorių\" narcizizmo apsipatenkinimas.
Saulius 2012-07-01 17:05
Gaila, kad vietoje deja neįvardintų kaltininkų užsipuolami renginių organizatoriai. Gana banali ir varnos istorija. Gal derėtų aiškiau išdėstyti prasižengimo dalyvių skaičių, personas ir t.t. O šiaip, ką kaltinsime, kai /Marių burių/ regatoje kas nors padaugins velnio lašų, ar kam nepatiks organizatoriai ar organizavimas, ar atvyks per daug svečių ir artimųjų? Išsiplaksim save?!
Algimantas 2012-07-01 21:38
Ger.klubo Prezidentas iškėlė tikrai daug atsiradusių per ilgą pakantumo ir
susitaikymo laiką blogybuų. Klubas pasidarė kai kam kaip dedės dvaras ar poilsio
namai kaime. Atvyųksta labai daug \"poilsiautojų\" ne klubo narių, kurie nei nuomoja
prieplauką nei kaip kitaip surišti su klubu, randa čia nemokamą nakvynę, pilną buitinį aptarnavimą
ir dar elgiasi daug agresyviau už jklubo narius / kas liečia alkoholio naudojimą ir
iš to kylančias pasekmes/.
Nemanau , kad čia kalta nelaimingos varnos istorija, bet skauduliai tvikčioja
jau senai ir greitai gali pratrūkti.
Dėl varžybų gausos nieko negaliu komentuoti,nes nežinau,ar jos yra rwngiamos
gerb.Dariaus Bitlo inciatyva ar
klubo valdybos nutarinu ir pritarimu. Bet jos klubo kasą nepapildo, bet šiek tiek sumažina;
tai ir elektros krano, vandens dujų paslaugos.stovėjimo rinkliavos.
Nevedami visuotiniai klubo narių visuotiniai susirinkimai, kur galėtų gyvai ,akis į akį
pasakyti savo pastabas, O kompiuterinis varijantas,deja, neefektyvus.
Žodžiu, reikėtū sugriežtinti, reikalavimus , žinoma mandagiai, mūsų \"Svečiams\",
kad mums nedarytų gėdos , o klubo patalpos ir paslaugos nebūtų \"pereinamas kiemas\"
Siūlau ir daugiau klubo narių pasisakyti šiais klubo veiklai aktualiais klausimais
neviniojant žoddžių į vatą, vardijant darbus ir reuškinius tikraisias vardais.
Iš dalies palaikau Andriaus mintis, o jam pačiam. linkiu pasinaudojant savo, kaip
klubo Prezidento, galiomis griežtai pareikalauti iš prasižengėlių atsakomybės.
Pagarbiai Algis

Saulius 2012-07-02 10:49
Seniai laikas apie tai kalbeti pritariu visiems minetiems suvarzymams jeigu juos isivestume tai gal bent vienas pradetu normaliai veikti .
Skirmantas
Dainius 2012-07-02 21:23
Manau kad galima prisiminti įstatymus, kad viešose vietose vartoti alkoholį draudžiama. Regatų ir kitų renginių nuostatuose įrašyti tai pirmu punktu ir didelėm raidėm. Jachtas, kurių įgulų nariai to nepaiso, diskvalifikuoti, o pačias jachtas paskelbti \"persona non grata\" klubo uoste kokiem metam ar daugiau. Nebeorganizuoti pilstomo alaus. O klubo nariai pirmiausia turėtų rodyti pavyzdį ir kitus drausminti (suprantama ne kumsčiais). O visai neorganizuoti renginių manau nelabai teisinga, nors gal ir duotų efektą.
Gediminas 2012-07-05 17:19
Sveiki mieli kolegos,
Pritariu minčiai, jog vieną gražią diena įkaušusių „olimpiečių“ kultūrinės reinkarnacijos gali sukelti labai liūdnas pasėkmes tiek klubo įvaizdžiui tiek turtui, jau nekalbant apie kokias nors pavojus žmonių sveikatai. Kadangi tokie reiškiniai yra epizodiniai, todėl ilgalaikis klubo organizuojamų renginių moratoriumas būtų perteklinis žalingas buriavimo reikalui veiksmas. Siūlau renginių metu samdyti keletą prižiūrinčiųjų tvarką apsaugininkų. Apmokėti už šias paslaugas būtų galima renginio dalyvių mokesčio sąskaita, išduodant apmokėjusiam dalyviui matomoje vietoje dėvimą (segimą) identifikatorių. Nedėvintys identifikatorių ir visais atvejais nekultūringai besielgiantys asmenys turėtų būti išprašyti iš klubo teritorijos ir tuomet atsakomybė už pastarųjų asmenų elgesio pasėkmės nebetektų klubui. Pvz. 10 valandų dirbančio (8val budejimas) Mingėje ekipažo, kurį sudarytų 2 apsugininkai, saugos paslaugos brutto kaina butų apie 700-800Lt. Atatinkamai būtinasis kiekvieno dalyvio saugos mokestis vidutiniškai turėtų nesiekti 20Lt. Belieka paruošti ir pasitvirtinti nesudėtingus „Renginių Mingės klube“ nuostatus, kuriuose būtų akcentuojamos kultūringo elgesio normos. Šių normų eksponavimas ties įėjimu į teritoriją suteiktų klubui daugiau prestižo ir įpareigotų lankytojus lojalumui. Dėl alkoholio vartojimo taip pat nereiktų perlenkti lazdos – iki šiol dar niekur neteko užtikt gerų atsiliepimų apie gausų, nuotaikingą ir turtinantį sielą abstinentų renginį Juolab, kad padorus žmogus ir įkaušęs elgiasi taikingai. Todėl visos minėtos problemos kyla iš konkrečių individų, o ne iš renginių apskritai. Taip pat reiktu atsižvelgti į norma tapusį paradoksą kuomet didelė dalis sportinių renginių yra remiami aludarių. Kviečiu visus kolegas viens kitą branginant propaguoti taikų ir kultūringą bendrabūvį. Į sveikata!
Pagarbiai, Gediminas Šinkūnas
Kastytis 2012-07-06 15:48
\"Manau kad tvarka ir ramybė klube yra kur kas didesnė vertybė, nei kai kurių \\\"organizatorių\\\" narcizizmo apsipatenkinimas.\" savo vidinius nesutarimus čia neskalbkite.

Ger.klubo Prezidentas iškėlė tikrai daug atsiradusių per ilgą pakantumo ir
susitaikymo laiką blogybuų. Klubas pasidarė kai kam kaip dedės dvaras ar poilsio
namai kaime. Atvyųksta labai daug \\\"poilsiautojų\\\" ne klubo narių, kurie nei nuomoja
prieplauką nei kaip kitaip surišti su klubu, randa čia nemokamą nakvynę, pilną buitinį aptarnavimą
ir dar elgiasi daug agresyviau už jklubo narius / kas liečia alkoholio naudojimą ir
iš to kylančias pasekmes/.
Nemanau , kad čia kalta nelaimingos varnos istorija, bet skauduliai tvikčioja
jau senai ir greitai gali pratrūkti.
Dėl varžybų gausos nieko negaliu komentuoti,nes nežinau,ar jos yra rwngiamos
gerb.Dariaus Bitlo inciatyva ar
klubo valdybos nutarinu ir pritarimu. Bet jos klubo kasą nepapildo, bet šiek tiek sumažina;
tai ir elektros krano, vandens dujų paslaugos.stovėjimo rinkliavos.
Nevedami visuotiniai klubo narių visuotiniai susirinkimai, kur galėtų gyvai ,akis į akį
pasakyti savo pastabas, O kompiuterinis varijantas,deja, neefektyvus.
Žodžiu, reikėtū sugriežtinti, reikalavimus , žinoma mandagiai, mūsų \\\"Svečiams\\\",
kad mums nedarytų gėdos , o klubo patalpos ir paslaugos nebūtų \\\"pereinamas kiemas\\\"
Siūlau ir daugiau klubo narių pasisakyti šiais klubo veiklai aktualiais klausimais
neviniojant žoddžių į vatą, vardijant darbus ir reuškinius tikraisias vardais.
Iš dalies palaikau Andriaus mintis, o jam pačiam. linkiu pasinaudojant savo, kaip
klubo Prezidento, galiomis griežtai pareikalauti iš prasižengėlių atsakomybės.
negaliu išmesti ne vieno žoddžio
Kadangi tokie reiškiniai yra epizodiniai, todėl ilgalaikis klubo organizuojamų renginių moratoriumas būtų perteklinis žalingas buriavimo reikalui veiksmas. Siūlau renginių metu samdyti keletą prižiūrinčiųjų tvarką apsaugininkų. Apmokėti už šias paslaugas būtų galima renginio dalyvių mokesčio sąskaita, išduodant apmokėjusiam dalyviui matomoje vietoje dėvimą (segimą) identifikatorių. Nedėvintys identifikatorių ir visais atvejais nekultūringai besielgiantys asmenys turėtų būti išprašyti iš klubo teritorijos ir tuomet atsakomybė už pastarųjų asmenų elgesio pasėkmės nebetektų klubui. Pvz. 10 valandų dirbančio (8val budejimas) Mingėje ekipažo, kurį sudarytų 2 apsugininkai, saugos paslaugos brutto kaina butų apie 700-800Lt. Atatinkamai būtinasis kiekvieno dalyvio saugos mokestis vidutiniškai turėtų nesiekti 20Lt. Belieka paruošti ir pasitvirtinti nesudėtingus „Renginių Mingės klube“ nuostatus, kuriuose būtų akcentuojamos kultūringo elgesio normos. Šių normų eksponavimas ties įėjimu į teritoriją suteiktų klubui daugiau prestižo ir įpareigotų lankytojus lojalumui. Dėl alkoholio vartojimo taip pat nereiktų perlenkti lazdos – iki šiol dar niekur neteko užtikt gerų atsiliepimų apie gausų, nuotaikingą ir turtinantį sielą abstinentų renginį Juolab, kad padorus žmogus ir įkaušęs elgiasi taikingai. Todėl visos minėtos problemos kyla iš konkrečių individų, o ne iš renginių apskritai. Taip pat reiktu atsižvelgti į norma tapusį paradoksą kuomet didelė dalis sportinių renginių yra remiami aludarių. Kviečiu visus kolegas viens kitą branginant propaguoti taikų ir kultūringą bendrabūvį.
Yra daug gerų minčių nori organizuoti pirmyn pasirašai raštiškai po prisiimtais įsipareigojimais
suformuluotais valdybos ineši užstata xxxxx LT. ir prmyn.
klubo \"nemuno deltos \" regatos organizavima būtina ir toliau tęsti ,taip pat palaikau \"pilypo\", Paršelio regatas ,vaikų mokyklelę .ir užteks ant klubo
galvos
gal paruošti vidaus taisykles su kuriomis bųtu pasirašttinai supažindinti laivus laikantys asmenys
kuriose nurodytos jų ir jų svečių teises ir pareigos nes kai kurie \\\"poilsiautojų\\\" ne klubo narių,o ir klubo narių kurie nei nuomoja prieplauką nei kaip kitaip surišti su klubu, randa čia nemokamą nakvynę, pilną buitinį aptarnavimą\"


Algimantas 2012-07-08 22:32
Gerb iamieji,
nenueikime toli į lankas. Kaip čia išsireiškė gerb.Gedininas, tos blogybės kyla tik iš keletos
asmenų , kuriems negalioja klubo įstatai, nes jie ne klubo nariai. Ir tokių \"turistų yra nedaug, gal
kokie 5 ar 6 žmonės. Bet jie savo elgesiu duoda toną ir meta šešėlį visiems klubiečiams.
Manau, reikikėtų tokiai \"poilsiaitojų\" grupei paskelbti moratoriuimą nesilankyti klubo teritorijoe
metus ar dvejus. Ir čia nereikalingos jokios \"Tvarkos palaikymo tarnybos\" ir dar su apmokėjimu
šimtais litų. Nesam dar taip giliai nukritę, kad samdytume svieto lygintojus iš šalies.
Pasikartosiu, kad reikia dienos metu besivartančius ant žolynų, ar antro aukšto kambarėlyje,
taip pat per naktį gerenčius dengtoje mansardoje prie virtuvės tiesiog griežtai išvyti
iš klubo teritorijos be teisės atstovauti kokio nors laivo komandoje.Šitos blogybės pasitaiko
ir nebūtinai regatų metu, bet ir eliniame savaitalyje, tuo metu daug pašalinių žmonių lankosi
mūsų klubo teritorijoje, tikslu apžiūrėti mūsų laivus ,aplinką, ir susidaro atatinkamqą nuomonę.
Palaikau , kad klubo organizuotose 3 regatų --Pilypo, Nemuno deltos, Paršelio regatų
nuostatose būtų įrašyti punkai dėl tvarkos ir saugumo, ir kad alus nesilietų laisvai..
Nesuverskime viso to klubo budintiesiems, siūlau jklubo valdybai sudaryti \"persona
non grata\" bei užkietėjusių skolininkų sąrašą, ir ,supažicinus juos su reikalavimais ir po to
imtis griežtų priemonių.
Būime savo klubo šeimininkais, be jokių nuolaidų JKlubo įstatų pažeidėjams.
Tokios priemonės, manau, būtų veismingos..
Darius 2012-07-10 15:54
regatos ÅF Offshore Race 28 june-4 July metu
irengtos zonos buriuotojams ir sveciams
patekimas i jachtu zonas tik pro apsauga

nakties metu apsuginiai stovi prie iejimu
per oficialu regatos atidaryma dalyvauja kruva dideliu ponu tokiu kaip karaliskasis princas

apsaugos perteklius jie labai mandagus praso parodyti ant ranku uzdetas apyrankes, jei kas neturi o yra is igulu praleidzia apklausineja is kokio laivo ir tt

uzdarymo vakaras vyksta kavineje apsauga stebi akylai ir ikaususiu neileidzia
kavine uzsidaro apie 2val

kas nori paislinksminimus tesia laivuose , o apsauga akylai stebi teritorija, kaip komentavo jaunimas
galutinai viskas nurimo apie penkta ryto...

turbut daugelis dalyvaujanciu yra pastebejes, kad siemet remimo alumi nera
o manoji igula jaunimas-alkoholio net nevartoja?

malonu , kad Marius vietomis mane pavadina rimtu , nes teko prisideti prie minimos regatos arganizavimo:\"Manau kad klubas įgalus organizuoti vieną metinį savo renginį - Nemuno deltos burinių laivų regatą \\\"Marių burės\\\". Tai labai apibrėžtas ir apgalvotas renginys, kurį organizuoja atsakingi žmonės, kuriems nereikia aiškinti, kas yra tvarka ir saugumas. \"

del renginiu gausos:
konkretinu - Klubo joniniu regata-
pastaroji iniciatyva kilo pernai, kai vyko vaiku stovykla ir jachtu savininkai geranoriskai sutiko
sudalyvauti nesudetingo formato varzybose, integruodami stovyklos vaikus.
visiems labai patiko...
Siemet si tradicija buvo pratesta -vaikai buvo laimingi
nemanau, kad renginio kokybe buvo bloga,o kita vertus gal Marius pamokys , kad butu dar geriau...

manau tiesa sklinda is Algio lupu, kai norima konkreciai ivardinti kas ir kaip prasizenge,tuomet gal nereiks tusciai diskutuoti .

ir zinia narcisizmas, o ne narciZizmas



btlz



Algimantas 2012-07-15 21:21
Gerbiamieji,
Naudodamasis tuščiu komentavimo lapu, parašysiu porą žodžių kas liečia Svetainės foto
galerijos skiltį : atsivertęs ją randi paskutines nuortaukas iš 2010 metų varžybų, mūsų
elingo statybose matome stogo gegnių ar kitų konstrukcijų montavimo darbus, o tuo tarpu
elingas patatytas ir sėkmingai eksploatuojamas, per 2011 ir jau pusmetis 2012-jų metų
buvo organizuota daug renginių varžybų, stovyklėlių, talkų.... Tad redakcinei kolegijai reikia
parinkti medžiagos, atrinkti įdomiausius foto , nebūtinai didelį kiekį-- įdomiausius. Taip pat
sužinoti ne tik gerb.Varno, bet ir kitų mūsų buriuotojų keliones ir jų aprašymus paskelbti
Svetainėje. Dabar daugelis skyriu sustojo stagnacijoje nuo 2010 metų. Sekmės darbuose
Atsiprašau už sutrukdymą Algis
KOMENTUOTI
Komentuoti gali tik prisijungę vartotojai. Prisijungti galite naudodamiesi

Minijos kaimas
Šilutės rajonas
55 21‘ 25‘‘N
021 17‘08‘‘E